Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Aşka İhanet - Muhteşem Sevgi Şiiri

24 Kasım 2013 Pazar

Nefretim öylesine büyüktür ki anlatamam,
İçimde ki sıkıntıyı hiç kimseyle paylaşamam,
Hederimle dirilen,öfkemle ediyorum kehanet,
Son sözde başladı,nazımla aşk-a ihanet.
Günlerimiz geçti,ser sefil yokluk içinde,
Sevgi yoktu,kalbimizin derinliğinde,
İçi boşserüven,emeğimiz metanetle,
Bahtımızı karartan namelerle,aşk-a ihanet.
Lambanın ışıltısında,kor olan sevgimiz,
Dostluğumuzla şenlenen,bağ evimiz,
Özlemle unutamadığım,bedhah günlerimiz,
Sönük nefesimizle ettik aşk-a ihanet.
Güzeldin,perilerden daha güzel gözümde,
Her zaman gizemlerimi saklamıştım kendime,
Sen bana kan kusturdun,son gezimizde,
Bir hiç uğruna terk etmiştin.uzaklaşarak,
Biz yabancıyız yaban ellerle,oldu aşk-a ihanet

Yaşar Duymuş

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder