Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Aşk yazınca bile AŞK

17 Haziran 2013 Pazartesi

Aşk yazınca bile AŞK
   Bu sabah uzun zamanı alıcak bir konuya değindim AŞK, öyle zor bir konu değimi olduğunu anladım sonrasında yazımı yazmaya hazırlanırken fakat bu seferde benim erkekliğim tuttu, Sözünden dönenin kalemi kırılsın dedim ve aşkı aldım ele, fakat bu aşkın anlatımı yaşamayan birisi tarafından anlatılabilir mi diye ? bir soru sorsam kesinlikle anlatamaz taraftarıyım, Aşk malêsef anlatmak için yaşamak şart ve yaşadığınızda da bir şairane kalem tutuyor olmanızda yanında cabası olsa gerek. Buna dair ilk önce arama motorunda biraz arama yapıp AŞK değince ortaya ne çıkıyor diye isterseniz birliktede bir bakalım ne dersiniz. Fakat aramanızı Bloglar kısmına getiriniz normal aramanın Aşkla bir alakası olur sanmıyorum.


Gördüğünüz gibi AŞK kelimesinin aramasını 972.000.000 sonuç oluşturuyor sanki dünya nüfusu kadar bir aranma olanağı var gibi gözüküyor. Fakat ilk arama sonucunda birisi Aşk tan kek yapmış sanırım yemek tarifleri arasında buldum aşkı gerçekten tebrik etmek gerek fakat aşk bir tutku olarak göz önüne alırsak o keke aşık olanında halini düşünmekte istemiyorum, Düşünsenize keksiz yapamıyor kekle yatıp yeni bir kek yapma için kalkıyor daha ne olabilir ki ve merak edin sıralamalarda neler var neler bu aşk ne yaptırır insanlara belli mi oluyor, Sonrasına Posta gazetesinde Mesut YAR Aşk için söylemiş öylece kalmış ama yazıya linkten ulaşmak mümkün olmayabilir. '' Aşk olduğu gibi anlatılırsa AŞK tır ' demiş doğruda demiş aslında fakat aşk anlatılırsa değil yaşanırsa aşk olabilecek inanıyorum diyenlerdenim. Sonrasına Milliyet blog yazarı Selcan Derelioğlu tarafından yazılmış olan yazı ' Aşk mı Sinsi şeytan ' dediği bir yazısı var burada oda aşktan söz etmiş kısaca, fakat tabiri doğru bir şekilde tamda aşktan bahsetmiş. Sonra ki sıramalarda aramalar aşkı hep bir amaç uğruna araç ettikleri görünüyor. sonralarda Evrensel Gazetenin de bir sözü var aşk için Aşk örgütlenmektir abiler, demiş ve bırakmış bu sözü de iyice anladım derim ben.!  Geri kalan web aramaları ve bloglardada pek bir şey yok Güzel sözler mevcut kalmış Resimli şiirler de yanlarında olmuş Aşkı anlatıcak pek bir şey yok . Aşk sözleri yle dolu sitelerde var hıms. Aşkla işimiz var. 

Aşk denildiğinde şunu bende söyleyebilirim, insan oğluna lütf dur! 

Sevgilerimle 

Ersin 


                                                                                                               

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder