Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Yunus Emre Gel Gör Beni Aşk Neyledi İbrahim Sadrinin Sesinden

12 Haziran 2013 Çarşamba

Yunus Emre - Gel Gör Beni Aşk Neyledi - İbrahim Sadri'nin Sesinden


Yunus Emre - Gel Gör Beni Aşk Neyledi
İbrahim Sadri'nin Sesinden
Sesli Şiir Dinle



Gel Gör Beni Aşk Neyledi

Gönlüm düştü bu sevdaya 
Gel gör beni aşk neyledi
Başımı verdim kavgaya
Gel gör beni aşk neyledi

Ben ağlarım yana yana
Aşk boyadı beni kana
Ne akilem ne divane
Gel gör beni aşk neyledi

Aşkın beni mest eyledi
Aldı gönlüm hasta eyledi
Öldürmeye kast eyledi
Gel gör beni aşk neyledi

Gah eserim yeller gibi 
Gah tozarım yollar gibi
Gah akarım seller gibi
Gel gör beni aşk neyledi

Akan sulayın çağlarım
Dertli yüreğim dağlarım
Yarim anuben ağlarım
Gel gör beni aşk neyledi

Benzim sarı gözlerim yaş
Bağrım pare cigerim taş
Halden bilen dertli gardaş 
Gel gör beni aşk neyledi

Ya elim al kaldır beni
Ya vaslına erdir beni
Çok ağladım güldür beni
Gel gör beni aşk neyledi

Ben yunusu biçareyim
Baştan ayağa yareyim
Aşk elinden avareyim
Gel gör beni aşk neyledi

Yunus Emre


Kimde bir güzellik varsa;
Bilsin ki ödünçtür...
Yunus Emre

SESLİ ŞİİR VAKTİ





Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder