Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

İbrahim Sadri - Sebebi Sen - Sesli Şiir Dinle

14 Ağustos 2013 Çarşamba




Sebebi Sen - İbrahim Sadri

Sesli Şiir Dinle








Şiir:



İbrahim Sadri - Sebebi Sen



Gelmeyin üstüme

Bugün efkarımı pazara çıkarmıyorum

Her şey bende kalsın sensizlik bende

Bir sebebi var ise

Onu da kendime bırakıyorum

Sorma arkadaşım

Ayrılık denen kelimeyi

Sorma kapılarında mecnun gezdiren bahaneyi

Ben o yarin derdine

Unutmuşum dermanımı

Sorma arkadaşım külü dumanı

Ağustosta saçlarıma yağan karı

Kapılarında kul diye

Mecnun olup çöl diye

Sana geldim vur diye

Halım nedir sor diye

Yıkılmadım gör diye

Gelmeyin üstüme

Neyi alıp satayım

Bugün efkarımı pazara çıkarmıyorum

Dermanı yok bu sevdayı sordum kendime

Geceler yoldaş oldu döndüm kendime

Ey aşk

Ey derin kuyu

Ey soruldukça kanayan soru

Nem olsun sen olmayınca

Dünya malı nem olsun

Her gün pazar kurulsa aşk meydanında

Benim sensiz satacak nem olsun

Gelmeyin üstüme

Sakladığım bir ayrılığın sırrıdır

Kor ateşler sümmanisi

Ey her şeyin sebebi

Gör diye gözlerinle divaneni

Durmuşum yoluna bir ömür beklemeyi durmuşum

Nem olsun sen olmayınca

Dünya malım nem olsun

Her gün pazar kurulsa aşk meydanında

Benim sensiz satacak nem olsun



Şiir : İbrahim Sadri

Söz : İbrahim Sadri

Müzik : Yücel Arzen




 

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder