Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Mavi Gök Orda mı? - Furkan Özdemir'in Sesinden

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Bu Şiiri Seslendirip bize Gönderen Furkan Özdemir'e Teşekkür Ederiz. 






Cahit Zarifoğlu - Mavi Gök Orda mı?

Feridun Özdemir'in Sesinden

Sizin Seslendirdiğiniz Şiirler







Mavi gök orda mı?

Bakıyorsun kuşlar

Hazır

Sokak lambaları yanık unutulmuş

Bir Kadıköy vapuru hınca hınç insan

Çok geçmeyecek

Martılar beyhude turlar atacak

Kıyılar lağım konserve kutuları

Mısır koçanları




Sevgi aranabilir yine


Korkusuzca say koskoca kederlerini

Bir kuyu bulunabilir




Aklımdan çıkmıyorsun


Sen hâlâ dizüstü

Bunca anıyı besleyerek

Sokaklarda avaz avaz konuşarak kendi kendinle

Mektupları öpebilirsin kırmızı dudaklarınla

Görür gibi olarak açıp baktığımı

Bense şöyle diyorum:

Buradan bir acı kanamış boyuna




Kuşlar hazır


Öncü havalanmak üzre

Şehri gelen bir mevsime bırakıyorlar

O vapur hâlâ hınca hınç

Kimbilir her biri hangi dünyaya sağır

Çok geçmez aradan




Kadınlar kapı önlerinde


Ellerinde meşalelerle

Aydınlatırlar gelip geçen erkek suratları

Yorgun bir sarıyla ben de

Geçeceğim önlerinden




Aklımdan çıkmıyorsun dedim


Başka türlüsünü yorgunum anlatmaya

Telefonlar yan hücrede çalışıyor

Bense kurşunî bir dere

Ağaçlar hayvanlar bile kaygılı

Onu bir mersedesten indirdi kalçasına kadar açılarak

Yapyaşlı bir rum kadın

Her şeyde yanıp sönen bir kıyamet algısı

Haydi koşayım diyorum belki dağılır

Koşuyorum

Sancağımda kendi rüzgârımla ölgün kıpırtılar

Hayır daha sevgili daha sevimli değil

Ne başka bir gün ne başka bir zaman




Çok geçmeyecek aradan


Şöyle diyeceğim:

Bulutlar açmadı

Mavi gök orda mı




Cahit Zarifoğlu






Sesli Şiir Dinle İzle





Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder