Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Aşık-ı Sadık Şiiri

7 Ekim 2013 Pazartesi

Oyle bir dalarim ki gozlerine
Hulyalardan deryalara akar gonlum
Ve oyle bir bakarim ki gulusune
Bu nasil masumiyet bu nasil huzur diye


Ben en cok sen agladiginda kendimi caresiz hissederim
Hani bana sarilip aglarsinda icli icli
İste o zamanlar ben gucsuzum kendimden gecerim
Ve sana sarilinca kapanir tum yaralar


Sen varsan huzur var mutluluk var
Sen benim gozumdeki pariltim kalemindeki ilhamim
Ask-i sadik beni perisan eyledi
Ne boyle dildar gordum be boyle masuk


Olcusuz ve kafiyesiz siirlerimin ahengi sensin ey sevgili
Seni sevmek bir buluta uflemek gibi
Ve seni sevmek huzuru yudumlamak gibi
Sen varsan huzur var mutluluk var ey sevgilim

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder