Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Hi diyeyim de Sorcha bize bir hi bile demedi demeyin anacım

16 Temmuz 2013 Salı

Hi! diyeyim de Sorcha bize bir hi bile demedi demeyin anacım.
Ve nihayeet Sorcha is go back!
3 Haftalık bir kamp süreci sonrasında evimin rahatını özlemiş ve bitap bir şekilde evdeyim.
Harikaydı.
Gerçekten, harikaydı. Çünkü yanımda Elo vardı.
Ve o varken buzullarda bile eğlenebiliriz. -Nazar duası için 1 dk-
Sanırım telepatinin anunakoyduk.
Artık konuşmadan -öyle uzaktan uzaktan hiç konuşmadan- kahkahalara boğuluyoruz ve aynı şeyi düşünerek.
Kafamızın içine girdik iyice. Aynı anda aynı şeyleri söylüyor, aynı rüyalar..aynı hayaller... poh.
Yapmadığımız şey kalmadı yurtta.
Asansöre sığmadık. O zaman onlarda gitmesin dedik.
8 kat boyunca üşenmeden merdiven çıkıp her katta asansörü durdurduk, kaçtık.
Benjamin namı diğer Bünyamin diye bir hayali arkadaş edindik ve milleti şizofren olduğumuza inandırdık.
Sorulan sorulara canımızın istediği gibi cevaplar verdik.
Bknz:
-Aa siz ne kadar benziyorsunuz
-İkiziz. Ama çift yumurta ikizi.
-İnanmıyoruuaam. :)))
* -Kaç yaşındasınız ki siz ?
- 19 ben o da 17
-Oha 19 mu ?
-Evet üç kere birinci sınıfta kaldım.
fhsjnssjns
Alt kata inip karanlık koridorlarda koştuk.
'' Troy and Abed in the mooooorninnnng'' diye anons yaptık.
Herkese takma isim taktık, kimsenin adını hatırlayamadık.
Güvercin,Ayseren,Neşet,Cin,Ultra cin, Pierce,Glee Grubu,Kavak Yelleri,PLL grubu...vs.
En nefret ettiğimizse tabii ki Glee grubuydu.
Biz yan odada rock bar.
Onlar kısır günü havası.
Tam bir işkence.
Rafet El Roman ve Ozzy kapışması yaşadık.
Onlar kadar çirkef olsam, döverdim.
Benjaminimle konuşsunlar. Haha.
Elo'nun Bob Marley'i - kendi eline takma saçla yaptığı hayali bebek- ile konuşmaları:
-Seni hiç kimse anlamıyor Bob.
-O kadar zavallısın ki.
-Dinsiz imansız ölmüşsün.
-Oysa ben seni sevmiştim...
vs.vs.vs.vs.....
Eheh.. Çok konuştum be.
Tabii bebeğim diyen çiğköfteciye selamlarla.
Keyifli Ramazanlar.






Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder