Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Lela lela lelaaa lela pala tutee

16 Temmuz 2013 Salı

Lela lela lelaaa... lela pala tutee...
Tatil olduğuna henüz alışamadım sanıyorum ki.

Sabahın altısında sıçrayıp okula gitmek istemiyorum! diye iç çektim. ''Tatildeyiz :)))))))'' dedi bir ses.
O ne güzel bi sestir. O ne hoş bi duygu.
Kedi gibi kıvrılıp -hatta abartayım- mırıldanarak uyudum.
Uyandığım da telefonumu yatağın içerisinde aramakla uğraştım uzun bir süre. 
Bir baktım 39 yeni mesaj. 'Höst!' dedim, 'Ne bu!'
Meğer gece mesajlaşırken uyuya kalmışım ve gelen titreşimleri umursamadan uyumaya devam etmişim.
E birkaç gecedir hiç uyumadığımdan dolayı. Uykulu pooça oldum.
Pijamalarımla kahvaltıya doğru akarken annemle babamın beni yatılı okula gönderme planlarını duydum.
Ve kendimi şu çizgifilmlerde zorla askeri okula gönderilecek veletler gibi hissettim.
İhanete uğramış gibi.
Tüm yaz uyuya kalmış ve tatili kaçırmış gibi.
Hemen mutfağa dalıp masum hareketler yaptım. Babama baktım sevimli olmaya çalışarak.
Sonra bana konuyu açtılar ve sonra annemle tartıştık bir güzel. Eh..
Gitmeyeceğim ama.. Pöf bi yatılı okula gitmektense babamın teklifini kabul edip matematik kursuna gideceğim.
Hem belli mi olur sayısalım gelişir zeka patlaması falan yaşarım.
Okumam gereken bir sürü kitap var.
Geçenler de kitapçıya parasız gittim zaten. Kötü hissediyorum.
Elo hanım da aşık olmuş. Hayatımın baharındayım falan deyip duruyor.
Ben de aşık olmak istiyorum yahu! Ama şu filmlerde ki kötü adamlara ya da yazarlara değil de kanlı canlı böyle sevilesi birine!
Yok ama. I-ıh. Adam yok.
Oğuz Atay benim sevgilim demeye devam.
Her şey eskide kalmış zaten.
Aşklar,şiirler,insanlar..
80'lere ait bir şeyler dilemiştim tanrıdan. Ve yine yanlış anlaşıldım.
Artık dua ederken daha açık konuşacağım.
Ben sanatsal açıdan dua etmişken devrim olarak yansıdı günümüze.
Hoş!
Sanatsal bir devrim anlayışı var ama.
Olmadı bu.
Neyse.
Gideyim de bisikleti çıkarayım. 
Özleştik.
Belki kahve de alırım gelirken.
İçer misin ?




Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder