Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Öyle Bir Aşk İstiyorum ki - Sesli Şiir Dinle

15 Ağustos 2013 Perşembe

Sesli Şiir Vakti olarak Sefa ŞENEL'e bu güzel şiiri seslendirip bizle paylaştığı için Çok Teşekkür ediyor ve Devamını diliyoruz.






Şiir: Mehmet B.OKUR

Seslendiren: Sefa ŞENEL

Sesli Şiir Dinle(Sizin Seslendirdikleriniz)






Öyle Bir Aşk İstiyorum Ki





Öylesine bir aşk istiyorum ki,

Öylesine olmasın..



Öyle bir aşk istiyorum ki,

Birkaç haftaya değil, yirmibirinci yüzyıla sığmasın

... Benim kalbimi dinlesin, el-aleme aldırmasın

Bakışlarımız yetiyorken seni seviyorum demeye gerek kalmasın.



Öyle bir aşk istiyorum ki,

Şu ana dek yapılan hiç bir tanıma uymasın.

Uçsuz bucaksız mutluluk yolunda sonsuzluktan korkmasın.

Sonsuzlukta görünmeyen noktaya varana kadar elimi bırakmasın.



Öyle bir aşk istiyorum ki,

Sunacağım sevginin yanında Leyla'yı kıskanmasın,

Açacak olan aşk çiçekleri için delmediğim dağlardan Ferhat'ı anmasın,

Ayrılık cümleleri kurup kurup elvedalar içinde yanmasın.



Öyle bir aşk istiyorum ki,

Her günüm dünyanın son günü gibi yaşansın,

Kuracağım her cümle, dudağımdan dökülen son cümlem olarak kalsın.

Son cümlem her zaman aşk'ı hatırlatsın.



Öyle bir aşk istiyorum ki,

Gerçekten seviyorsan katlanırsın demesin

Kalıplaşmış aşk oyunlarına heves etmesin.

Aşk'ı bir aptallık olarak görmesin.



Öyle bir aşk istiyorum ki,

Kaçan kovalanır ilişkisine göre şekillenmesin

Kaçan kovalanmasın, kovalanmayı bekleyen aşkından utansın!

Kaçan geri dönmesin diye kovalayan yüreğini kapatsın!



Öyle bir aşk istiyorum ki,

Aşk'ın bir haysiyeti olsun!

Ayrılırken bile gözlerim aşk'la dolsun

Elveda derken mi? Sevdiğim sana aşk olsun..



Öyle bir aşk istiyorum ki,

Geçmişi unutup geleceği silinmez harflerle yazmalı.

Aradığı baba şefkatini bende bulmalı,

En ihtiyaç duyduğum anlarımda annem olmalı.



Öyle bir aşk istiyorum ki,

Bir akşam vakti düşlemeliyim sevdiğimi,

Düşlerken saçlarımda hissetmeliyim ellerini

Düşlerimde hayal ederken karşımda görmeliyim gerçeğini.



Öyle bir aşk istiyorum ki,

En küçük ve saçma noktalar için tartışalım,

Kavgalar edip, küsüp barışalım

İnkar etsekte deliler gibi birbirimizi kıskanalım.



Öyle bir aşk istiyorum ki sevdiğim,

Sevdalarımızı şiirlere yazıp okuyalım birbirimize,

Şarkılar besteleyip hayran kalalım seslerimize,

Ezgilerin arasında sarhoş olalım bakınca gözlerimize.



Öyle bir aşk istiyorum ki sevgilim,

Yok olma pahasına vazgeçmeliyiz kendimizden,

Olmalıyız biz bu aşk'ın ruhuna tek beden,

Bilmeliyiz bu hayat geçmez birbirimizi sevmeden.



Öyle bir aşk istiyorum ki özlediğim,

Artık yormasın bizi uzaktan sevmeler,

Biliyorum seni de yordu telefon başında beklemeler,

İkimizde de sabırsız birbirine dokunmak isteyen bu eller.



Mehmet Besimi OKUR






 

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder