Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Tanju Okan - Kadınım Şiiri Dinle Videolu

14 Kasım 2013 Perşembe




Tanju Okan - Kadınım Şiiri Dinle Videolu Şarkı Sözü:

Eşyalar toplanmış seninle birlikte 
Anılar saçılmış odaya her yere. 
Sevdiğim o koku yok artık bu evde 
Sen... 

Kıyıda köşede gülüşünn kaybolmuş 
Ne olur terketme yalnızlık çok acı 
Bu renksiz dünyayı sevmiştik birlikte 
Sen... 
Kadınım, kadınım, kadınım. 

Hatırla o günü karşı ki sokakta 
Seni öptüğümü ilk defa hayatta 
Kollarımda benim ilk bahar sabahı 
Sen... 

Sönmüş bak ışıklar,ev nasıl karanlık 
O ılık aydınlık yuvamız soğumuş 
Geceler bitmiyor ağlıyorum artık 
Sen... 
Kadınım, kadınım, kadınım. 

Eşyalar toplanmış seninle birlikte 
Anılar saçılmış odaya her yere. 
Sevdiğim o koku yok artık bu evde 
Sen... 

Masamız köşede öylece duruyor 
Bardaklar boşalmış her biri bir yerde 
Sanki hepsi hasret senin nefesine 
Sen... 
Kadınım, kadınım, kadınım. 

Bana biraktığın bütün bu hayatın 
Yaşanan aşkların değeri yok artık 
Ben sensiz olamam artık anlıyorum 
Sen... 

Şimdi çok yalnızım 
Ne olur kal benimle 
O kapıyı kapat elini ver bana 
Dışarıda yalnız üşüyorsun 
Sen... 
Kadınım, kadınım, kadınım.

Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder