Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Strangers in the holiday

16 Temmuz 2013 Salı

Strangers in the holiday
Çoktandır yazmıyorum doğru düzgün. Açıkçası pekte içimden gelmiyor.
Uzun zamandır duygusal akıyorum buraya da.
O kadar içimi döktüm ki artık hissettiğim tek duygu açlık.
Gece gündüz yiyorum. Yedikçe acıkıyorum. Acıktıkça yiyorum.
Yedikçe uykum geliyor. Uyudukça uyuyorum.
Tatil denilince insanın aklına bir yerlere gitmek falan geliyor.
Bizim tek yaptığımız her gün bir arkadaşın evinde buluşmak.
Ya da evde tepinmek.
Bu günde İlayda hanıma akıcam.
Aynı döngüyü orda tekrarlayacağız.
Tatile bomba gibi girmeyi planlıyordum. Maytap gibi girdim.
Yüze katlanmış bir karneyle.
Yine pek azar işitmedim. İlginç.
O değil Deniz dün gece beni deli etti.
Birde sabah yazdığı tweetleri görünce iyice kafayı yedim. Elime geçme sen.
Uyuyamıyorum geceleri bu aralar. Birden bire uyanıyorum ve oturuyorum sabaha kadar.
Ruhum sıkıldı yemin ediyorum evde otur otur. Kendimi Voldemort'un burnu kadar biçimsiz hissediyorum.
Kitap okuyasım bile gelmiyor. Sadece müzik dinlerken tavanı izliyorum.
Dizimag ikinci evim gibi bir şey oldu. The Big Bang Theory izleye izleye Sheldon gibi oldum.
Arada sırada Amy gibi de hissettiğim oluyor. Özellikle sabah aynaya baktığımda.
Rüyalarımı altyazılı görüyorum. O da yetmezmiş gibi dışarı çıktığımda insanları anlayamıyorum.
Sanki herkes ingilizce konuşuyor gibi geliyor.
Geçen yine minibüsteyim teyze arkadan ' bi kişi uzatır mısınız ? ' dedi. Ben 'djnkdsfkj' diye duydum.
Sonra parayı alıp otomatik bir şekilde uzattım. Dışarda insanlar konuşuyor ben her şeyi yabancı dil algılıyorum. İçimden de ne çok turist var diye geçiriyorum. (Kendimi yiyorum)
Öyle işte Kabasakal da programa katılmış kampa mı ne gidiyomuş.
Oysa ki ben bu tatilde ona gidip birkaç gün kalmayı planlamıştım.
Lanet olsun bu hayat. Lanet olsun bu sevgim.
Neyse ben gideyim de pentagramdan bir şarkı daha dinleyeyim.
Hoşça kalın.




Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder