Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Bitmesin tatilimiiz başlamasın bu dersleer

16 Temmuz 2013 Salı

Bitmesin tatilimiiz, başlamasın bu dersleer..
Böyle bitmemeliydi.

15 günlük bitmek bilmez görünen tatil. Bir haftasonu edasıyla süzülüp gitti takvimlerden.
Ve yarın lanet olasıca okulun ilk günü. Ne kadar harika bir pazar yaşadığımı anlamışsınızdır.
Herkes tatilde gezdi dolaştı. Biz evde kamp kurduk. Bir kaç günlüğüne iki arkadaşım gelip bizde kaldı.
Sonra gittiler. Ve onlar gider gitmez o can sıkıcı yalnızlığımla tekrar yüzleştim.
Biraz ani oldu. Boşluğa düştüm sanki. Fakat alıştım şimdi. Her zamanki gibi.
                                
                                    *                *           *
Kutlu olsun.
Bu gün İranın inkılap yıldönümlerinden biri. Orda olup yürüyüşlere katılmayı özledim. 
Keşke bileti alıp gidebilsem. Yarını ve gelecek dört ayı yoksayarak tatile hızlı geçiş yapsam.
                                       
                                        *           *           *
Evde sürekli üzerim de gözler dolanıyor. Dışarda insanlar beni boğuyor. 
Tek başıma kaçıp kaçıp gezmeyi özledim. Yapamıyorum.
Zaten değer verdiklerim de değer verilmekten hoşlanmıyor glb. 
Saçmasapan tripler. Garip davranışlar. Püüfst. 
Sıkıldım yaha. Kargalardan başka vefalı dostum yok. 
Her gün pencereme konan bir karga var. Kanadında beyaz bir leke taşıyor.
Hoşuma gidiyor ama ürküyorum arasıra. 
İsmini Olezka koydum...
                                                      * 
Yalnızlıktan yakındım ama ondan yana pek sıkıntım yok aslında. Seviyorum yalnız kalmayı. 
Bazı anlarda birine en çok ihtiyaç duyduğumda soğuk bir odadan başka bir şey bulamamam koymuyor değil.
Yine de biliyorum ki  yoluna girecek her şey. Daha doğmamış bir mutluluğun sancısını çekiyorum.
                                                    *
'Kontrol' hayatımı ele geçiren bir kelime haline geldi.
Her şeyi ve herkesi kontrol altında tutmak istiyorum. Öncelikle Tubayı. 
Burada pek çok sıkıntı yaşıyorum. O kadar boğup sıkıyorum ki kendimi bir yerden sonra en olmadık zamanda hıçkırıklara boğuluyorum. Nedenini bilmeksizin ağlıyorum. Saçmasapan olaylara.
Daha geçen hafta bir dostum intahar etti. Bu olaya ağlayamadım da gittim kardeşimin dergimi yırtmasına hüngür hüngür ağladım. 
Bilmiyorum. Başkalarını dinlemeyi bırakıp birkaç ay kendimi dinlemeliyim. Duygularımı alıp mantığımın polikliniğine gitmeliyim. 
Anlayacağınız ailenizin psikologunun psikolojisi bozulduğundan bir ara tatildeyiz. 
Umarım içimden iki şeyi dengeleyerek çıkmayı başarabilirim. Sürekli zırlayan duygularla katı bir mantığın buluşması beni korkutmuyor değil. Şimdiye kadar çok gereksiz anlarda gözden kaçırdığım duygusal darbeler dışında iktidarda söz sahibi olan hep mantığım oldu. 
Bunun da zararının farkında vardığımdan ve rüyalarım da ak sakallı dedelerin 3 rakamını gözüme sokmasından anladığım kadarıyla 'denge' gerek.
         Bakalım.. 
                                                                *                                                
Yarın uykusuz, halsiz ve tamamen bilgiden yoksun bir halde okula gideceğim.
Sömestırda dersleri tekrar eder, gelecek konulara hazırlanır, ezber yapar 2. dönem rahatlarım diyordum.
Ama birileri benim tatilimi NEXT NEXT NEXT FINISH yaptığından anca yataktan kalktım.
Yani yarın biraz böyle geçecek ;







Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder