Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Yalnızlığın nirvanası

16 Temmuz 2013 Salı

Yalnızlığın nirvanası.
Dün gece çok huzurlu bir şekilde uyuduktan sonra. Sabah 03.30 sularında birden bire uyanıverdim.
Nefesim kesildi. Bi an ölüyorum hıyaağ olup yataktan fırladım.
Yaprak Dökümün de ki Ali Rıza bey edasıyla kalbimi tuttum ve mutfağa doğru sürünmeye başladım.
Oturup bir kahve yaptım. Boğazıma iyi gelir diye.
 İçerken de Favelaya mesaj attım.
Her zaman ki gibi uyanıktı.
 Sırf onun yüzünden özel bir yeteneğim olsa da uyutabilsem onu diye düşünüyorum.
Ona öldüğümü söyledikten sonra 'Saçmalama aptal!' tepkisini alıp oturdum, sabaha kadar konuşmadık.
Şifacı arkadaşlarıma hastayım alarmını verdikten sonra bir enerji patlaması yaşandı odamda.
Ve iyice öldüğüme inandım. Böylece İlaydaya ölüyorum glb. diye mesaj atma fırsatım da oldu.
Kelime-i şehadet getirmeye olanağım olmadan kulağımda bir çınlama oluştu. Bastım küfürü. Öyle öldüm. (Uyudum)
Rüyamda elimde silah bi çatışmanın ortasındayım. Herifin teki tokama ateş ediyor. Saçlarım uçuşuyor ulan ben senin diyip taramalıyla gebertiyorum pisliği. Huh! Güzel stres attım.
Uyandığımda  gulyabani gibiydim. Tipimi biraz düzelttikten sonra annemin yanına acındırıcı bir ifade takınarak koştum. Ve 'Anne ben çok hastayım bu gün doktora gidek mi' dedim. O da öf pöf taam diyip yolladı beni.
''Bitch servis! Bu gün sen beni beklicen heehehhe!''diyip yatağa girdim. Servisçiye haber vermeden 8))
Uyumaya devam ettim. Tabi bir yandan her yerim tutulmuş. Üşüyorum. Boğazım da sanırsın İstanbul trafiği var. Ölümüne tıkanmış. Suyun dibine batar gibi rüyaya daldım.
Kalktığım da saat 12 civarı bir şeydi.
Dedim gidiyorum ben doktora. Annemin elini tuttum -.- neyse bu kısmı geçelim. İşte doktor hanım dedi ki 3 günlük ömrüm kalmış. Hoff tamam tamam. Bademciklerim zaten normalden büyükmüş bide utanmadan şişmişler. Sprey mprey verdi. İlaç milaç aldık. Sonra Ömer bey bana gel pendiğe dedi.
Gittim hasta hasta. Halsizlikten olmuşum koala.
Meğer Ömer bey okul çıkışı gelecekmiş. Ben boşuna gitmişim.
Alışkınım dedim zaten yalnız takılmaya. Gittim Mc'de birşeyler tıkındım.
Sahilde dolandım biraz. Sonra dönerken kediler vardı. Dayanamadım sevdim. Kucağıma atladı biri. Elimi ısırdı. Sonra üstüme pisledi...........
Fırlattım kediyi. Dedenin teki ıslak mendille sil dedi. Gittim aldım sildim.
Eve dönerken de minibüs çarptı...........
Yemin ediyorum bu günde ölmezsem daha ölmem ben.
Dengemi şaşırdım. Üstüm başım toz oldu.
Nihayetin de kahve alıp eve döndüm.
Irıspı doktor vermiş 1 günlük rapor. Anneme gidip ' anne hani bu bir gün ya yarın gitmesem oluyo mu ' dedim. Demez olaydım.
Yarın gidiyorum. Hoff yaha.
Saplığın son haddini yaşadım bugün.
''Tek başına yemek yemek.''
Mission completed diye uyarı var mı acep diye bakınıyorum etrafa.
O değil de şu Favela uyansa da doktora gitse.
Sıkıntı oldu içimde.
Neyse neyse neyse.
Görüşmek üzere..
Kapanış Şarkımız






Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder