Aşk Şiirleri

Aşk Sözleri

Güzel Sözler

Seni Seviyorum

Şiir Dinle

                 

Sistem fabrika ayarlarına döndürülsün mü

16 Temmuz 2013 Salı

Sistem fabrika ayarlarına döndürülsün mü ?
Değişik bir gün.
Yani aslında hayatımın en huzurlu iki gününü geçirdim diyebilirim.
Okul dışı hayatımın.
Hüzünlü bir dalga çarpıyor yüzüme sonra bir ses yankılanıyor, siliniyor.
Böyle.. ne bileyim.
Neyse. Öleceğim galiba.
İnsanlara zarar verme işini abarttığım için onları iyileştirememe durumu yaşıyorum.
Bir ara abarttım bunu sanırım. Güç hissetmek ilginç bir şey.
Üstün hissetmek. Ama çabuk geçiyor etkisi. Bir de bakıyorsunuz ki hiçbir şeye yaramıyor.
Yalnızca yüce egonuz kabarıyor.
Ve elinizde olan güzel şeyeri de kaybediyorsunuz.
Ahh!
Elimde hiçbir şey kalmamış gerçekten.
Yorgunum çok. Çok yorgunum.
Yanıma Favelayı alıp gökyüzüne uçmak istiyorum.
Bulutları üzerimize çekip uyumak.
Sadece hayal.
Şimdilik.
Ama yapacağım.
Bulutlara götüreceğim bir gün onu.
Sadece toparlanmam ve eski gücüme dönmem gerek.
System repair......
Loading please.....




Benzer Konular

0 yorum:

Yorum Gönder